27.12.2013

TALVITAKKIA TALVEN TUISKUIHIN...

Itselläni on ollut hakusessa jo jokin aikaa talvitakki, sellainen perus musta villakangas takki. Olen ajatellut niin, että en ole valmis maksamaan takista sitä sataa euroa, vaan etsiskelen ajan kanssa tuota takkia kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Eiköhän se jossain vaiheessa onnista. Luulinkin jo löytäneeni mustan ja hieman erikoisemman villakangastakin, mutta kuinka sitten kävikään. Ostin takin sovittamatta ja kotona takki ei ollutkaan enää niin mieleinen tai lähinnä väärän kokoinen minulle. Takki oli aivan liian suuri minulle, vaikka ostin saman koon, minkä aina yleensäkin. Joko takin malli kuuluukin olla sellainen telttamainen tai sitten takki vaan oli todella isoa kokoa.







Onneksi takki löysi jo uuden omistajan, joten pääsee koristamaan jonkun toisen (oikean kokoisen) kuontaloa. Tässä takissa olisi ollut vaan hieman sitä erilaisuutta ja pontso -maisuutta. No mutta, ei vain ollut se oikea takki minulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: