11.10.2012

Kynttilän tuikehdintaa...

Kukkia tai sisäkasveja meidän huushollista ei juurikaan löydy.
En tiedä miksi meillä ei meinaa menestyä sen paremmin isommat viherkasvit kun pienemmät kukkivat kasvit. Leikkokukat kyllä kukkivat sen normaalina pitämäni ajan.


- Tässä siis hieman kovempi ja pitkäkestoisempi kukkanen.-


Tämän kukan plussat ovat myös se, 
että siihen saa laitettua tuikehtivan kynttilän eli toiselta nimeltään tuikun.
Meillä poltetaan tuikkuja aikasta monta vuoden mittaan. 
Näin syksyn pimenevinä iltoina olen ottanut jouluna saamamme pöytäkynttilän palamaan, jotta tuikkuja ei menisi aivan niin montaa.

Oletteko te keksineet hyötykäyttöä näille metallialustoile,
jotka jäävät tuikun poltosta.? 
Minulle saa antaa vinkkejä, 
jos itsekin innostuisin ideastasi.(;

2 kommenttia:

  1. Kaunis tuikkukukkanen. Mäkin poltan hirveesti kynttilöitä. En ole keksinyt mitään käyttöä folio/muovituikkukipoille :=( !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itsekin tykännyt tuosta lahjasta todella kovasti ja tuo on ollut "käytössä" melkein joka ilta. Itse olen vasaroinut foliotuikkuja, mutta idea on vielä hieman kesken. Ehkä keksin jonkun sisustuselementin niistä vielä.

      Poista

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: