19.10.2013

RUSKEAA LAUKKUA SYKSYYN JA TYÖHÖN...

Oih, olen miettinyt jo kauan, että haluaisin ruskean laukun. Vihdoin pääsin kotiuttamaan sellaisen. Mikä parasta, minulla olisi saman väriset talvikengät toissa talvelta, mikäli nuo saappaat suostuvat muokkautumaan minun jalkoihin sopiviksi. Vielä viime talvena tuppasivat hankaamaan ikävästi.



Kuva ei nyt ehkä anna ihan oikeaa kuvaa, sillä mielestäni laukku on vielä paremman näköinen oikeasti. Laukku näyttää kuvassa myös melko pieneltä. En tiedä miksi, en ole uskaltanut ostaa tämän väristä laukkua vaikka olen siitä jo pitkään haaveillut. Jotenkin aina tullut ostettua se tuttu ja turvallinen musta laukku. No, nyt minun mustat laukut alkavat olla niin loppuun käytettyjä, että aivan mustaa laukkua (ja sellaista jota kehtaisi ulkoiluttaa) minulla ei olekaan. Äitini kyllä mainitsi, että hänellä saattaisi olla yksi musta laukku, joka on hänen käyttöönsä liian pieni. Saa nähdä olisiko siitä minulle laukku.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: