24.10.2013

KIP KOP KENKIÄ...

Olen lähiaikoina tehnyt kirpputorilta useampia löytöjä. Joitain sellaisia löytöjä halvalla, joita en olisi muuten tullut ostaneeksi, mutta edullisuuden vuoksi päätin kokeilla. Olen pidemmän aikaa katsellut sellaisia mustia kenkiä, joilla olisi hyvä kävellä. Hieman maihareita muistuttavia, ei korkea korkoisia ja hieman minun tyyliini ronskeja. Löysin tällaiset kengät kirpputorilta, joten minun oli pakko kokeilla tulisiko näistä ehdottomat lempikengät.





Olen näillä nyt muutamat kerrat talsinut työmaalle ja pakko sanoa, että olen tyytyväinen ostokseeni. Räntäkeleillä juna-asemien väliä talsiessa sukat ovat pysyneet kuivina ja kävely on ollut mukavaa, kun jalassa on ollut mukavat kengät. Ei korkoa, hieman paksummat ja luistamattomat pohjat. Vielä haaveissa olisi löytää pitkävartiset tällaiset kengät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: