16.10.2013

ARJEN KONNUUKSIA - NALLET VANHASSA MATKALAUKUSSA...

Mieheni tykkää tehdä sillon tällön pieniä koonnuksia. Koonnuksiin usein osaa ottavat jo muutaman postaus takaperin esittelemäni nallet. Tällä kertaa nallet olivat päässeet minun laukkuuni. Nallet ovat jopa kerran reissanneet automatkan kun mieheni haki minut kaupungilta, toisinaan ne ovat piilotettuna minun puolelleni sängylle, minun villasukkaani ja vaikka mitä.


Tässä siis mieheni käsitys sisustamisesta. Jos minä laitan nallet vanhaan matkalaukkuun niin mieheni laittaa nallet käsilaukkuuni. Olen koittanut joskus olla mukamas huomamaatta konnuuksia, mutta kyllä tuo väistämättä laittaa huvittamaan.:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: