5.8.2012

Toimisto -look: blazeri:ä ja huivia kerrakseen...

Nyt päivittelen vaatekaappini sisältöä tänne vähän toiselta kantilta kuin mitä olen viime päivinä tehnyt. Eli myydään osastolta siirryn nyt mitä olen ostanut osastolle. 
Piipahdin viime viikolla Vila:ssa, josta löysin ihastattuvan jakun/blazerin. Tämä blazeri oli pakko saada, sillä olin sitä jo verkkokaupassa katsellut, mutta se oli sieltä loppuunmyyty oman kokoni osalta. Vila:n liikkeestä tarttui mukaani myös hopean hohtoinen huivi, jota on kiva käyttää vaikka tuon blazerin kanssa.

Hyvä laatuista kuvaa en saanut sitten millään. Aina oli liian tumma tai suttuinen. 
Mikähän siinäkin oli.:D

- Vila:n blazeri -


Minun on pakko myöntää, että pidän enemmän rentoja vaatteita kuin tyylikkäitä ja toimisto -look tyylisiä asuja. Ihastun kyllä heti kun näen jollain kadun tallaajalla oikein tyylikkään asukokonaisuuden, mutta kaupoista on ensinnäkin vaikea löytää juuri sitä haluamaansa ja vielä että ne istuisivat hyvin päälle. 


 Olen yrittänyt siirtyä pikku hiljaa ns. aikuisempiin vaatteisiin mutta vielä toistaiseksi kätösiini ei ole tarttunut montaakaan vaatekappaletta. Paitapuserot, jakut/blazerit ja kynähameet ovat vaatteita, joita haluaisin erityisesti oppia käyttämään. Noh, ehkä ne helmet erottuvat tuosta suuresta tavaramäärästä ajan mittaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: