25.4.2012

Mietteitä blogin aloittamisesta

Hei vain tänne. Minulla on jo tovin muhinut ajatus, että alkaisin kirjoittamaan omaa blogia. Nyt ajattelin uskaltautua bloggailun pariin. Tällä hetkellä minulla on aika vahva näkemys siitä, että blogini tulee kertomaan jonkin verran minusta itsestäni ja mietteistäni, mutta pääasiassa kerron sisustus hankkeistani, vaateostoksistani ja uudesta harrastuksestani, korttiaskartelusta. 

Mitä tulee sisustukseen ja vaatteisiin, niin tätä nykyä olen innostunut vanhoista sisustus esineistä sekä vaatteiden kierrätyksestä, sillä jokin mikä on minulle turhaa tai epäsopivaa, saattaa olla jonkun toisen helmi ja päinvastoin. Vielä on mietinnän alla luonko askartelulle oman bloginsa, mutta tällä hetkellä se on vielä tässä yhteydessä, sillä liippaavathan nuo kaikki likeltä toisiaan.
Ensimmäiseksi vaikeudeksi blogin luomisessa muodostui itse blogin nimi, enkä ole siitä aivan varma vieläkään. Seuraavaksi olen tässä pohtinut, että kuinka paljon kerron itsestäni. Kuvat, jotka lisään tänne pyrin ottamaan itse tai sitten kuvat ovat ostoksista, jotka ovat vielä haaveita ja unelmia. Pyrin lisäämään aina linkin tai tekstin, mistä olen kuvan ottanut, jos ne eivät ole minun omiani. Kirjoitusasusta en ole vielä päässyt selvyyteen, mutta se varmaan selkenee tässä kirjoittaessa. 

Erityisesti haluan herättää kysymyksiä blogini lukijoissa, saada itse vinkkejä kirjoittamieni aiheiden tiimoilta sekä mahdollisesti antaa jollekin lukijalle neuvoja tai vinkkejä siitä, mitenkä jokin asia on tai voisi olla.

Blogi on vielä todella raakile ja siitä puuttuu vielä lähes kaikki. Pikkuhiljaa pyrin lisäilemään ja päivittelemään blogiani, joten maltti on valttia. Jostain oli pakko aloittaa, jotta sain käyntiin tämän projektin. Saa nähdä mihin suuntaan bloggailu lähtee minua kuljettamaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: