30.11.2012

Kameraa mä metsästän... Kenkiäää mä esittelen...

Melkein viikon tauko postauksissa. Ei kylläkään itsestäni johtuvista syistä, vaan siitä syystä, että olen hukannut kamerani. Tiedän, että se kotona jossain on kun sen olen täällä viimeksi nähnyt. Salaperäinen kysymys onkin, mutta missä täällä. Miten voikaan yksi tavara hukkua näin hyvin pieneen kämppään.:S

Onneksi varastossa on muutamia vanhoja kuvia mm. kirpputoriostoksista, joten voin niitä esitellä täällä sitten. Aina ei kerkeä ja muista laittaa joka asiasta kuvia tänne, mutta käyhän se näin viiveellä ja varsinkin tällaisessa tilanteessa.

Ensimmäiseksi ajattelinkin esitellä teille kirpputorilta löytämäni balleriinat, joissa on pieni korko. Vai hetkinen, oikea nimitys taitaakin olla korkokengät.? Äh, no anyway...


- Nämä kengät löytyivät siis kirpputorilta ja ovat tapaksen kengät. Näihin ihastuin heti pienen koron takia. Mukavat varmasti kävellä mutta hieman naisellisuutta tuovat rusetti ja korko. -



- Näitä ei ole taidettu juurikaan käyttää, sillä kengät pohja oli aivan koskematon sekä kengät olivat sisältäkin täysin puhtaat ja uuden veroiset. Mielestäni hyvä löytö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: