11.9.2013

KYSYMYKSIÄ TEILLE - MIKÄ TEKEE BLOGISTA HYVÄN...

Hei, te ihanat lukijat.

Minulle tuli mieleeni erästä postausta tehdessäni muutama kysymys teille. Olisin kiitollinen jos vastaisitte ja antaisitte jotain mielipidettä asiaan. Ajattelin vain, että en turhaan yritä tehdä pidempiä postauksia tai anna ajatuksen juosta, jos tykkäätte enemmän kuvista.

Tosiaan, sitten niihin kysymyksiin:
  • Tykkäättekö, että postaukset ovat enemmän kuva painotteisia vai, että postauksessa on myös enemmän tekstiä?
  • Entä tuonko oma mielipiteitä asioista esiin vai höpötänkö vain yleisesti asioista?
  • Onko postauksissa liikaa samankaltaisia kuvia (toistoa), eli riittäisikö hieman vähempi kuva aina yhdestä tuotteesta tai aiheesta.? 
  • Mikä on lempi aihepiirinne: askartelu, asunnon remontti, huonekalujen fiksaus, leivonta, ostokset, asukuvat vai jokin muu.?

Olen asettanut itselleni aika tarkat rajat: mitä kuvaan, kuinka pajon näytän ja kuinka paljon kerron itsestäni jne.. Tietysti, koska blogi on suuresti osa minua, niin jonkin verran pääsette katsastamaan elämääni. Mutta koska en kirjoita tätä blogia mitenkään säännöllisesti tai ansainta mielessä, niin en halua antaa liikaakaan itsestäni. Enemmän pidän tätä päiväkirjana itselle ja vinkki nurkkauksena teille. Itse olen huomannut, että blogin myötä olen kuvannut elämääni paljon enemmän ja saanut sitä kautta rakkaita muistoja tallennettua kuvien muodossa.


Mukavaa päivän jatkoa teille ihanat.!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: