13.6.2013

VIRKKAUSTA, NEULOMINSTA JA KUTOMISTA - EI MUUTA KUN TYYNYLIINAN TEKOON...

MUSTAVALKORAIDALLINEN TYYNYLIINA.

Nyt on pakko myöntää, olen tarttunut syöttiin. Nimittäin vierailin eräässä supermarketissa tuossa viikonloppuna ja mukaani tarttui Novita. Novitan sai kaupan päälle kun osti Tennessee lankaa. Minä pähkäilin, että kyllä tuo lanka tulee käytettyä vaikka virkkaamaan en innostuisikaan, ja lehtihän oli alkuperäis hinnaltaan kalliimpi kun lankakerä. Ei tässä vielä kaikki, miksi tartuin syöttiin. Tuossa lehdessä oli muutaman tyynyliinan ompeluohje, jonka jopa minä saattaisin osata tehdä vai pitäisikö sanoa, että jopa kärsivällisyys riittäisi minulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: