21.7.2016

KESÄVAATTEITA KIRPPISHINNOIN

Parin viikon ajan olen suunnitellut kirpputoripöytää tai ylläpitänyt sitä, sillä minulla on vielä loppuviikon ajan kirppispöytä varattuna. Yllättävän aikaa vievää puuhaa tuo kirpputoripöydän pitäminen kyllä on, vaikka ei tuo yllätyksenä tullut, sillä minulla on ollut tapana vuokrata pöytä joka kesä. Joka päivä sitä on tullut käytyä siivoamassa pöytää, sillä se on aina käännetty ympäri, mutta olen tuosta näyssä oikeastaan vaan mielissäni, sillä sehän tarkoittaa sitä, että ihmiset ovat olleet kiinnostuneita tuotteista.

Paljon on kyllä vaatteita ja tavaraa jo mennyt, mutta jonkin verran niitä vielä pöydästä keikkuukin, eikä kaikki tavarat ikinä kaupaksi menekään. On sattuman kauppaa, että reilun viikon sisään se oikea ostaja osuu kohdalle. Välillä ihmettelen, että miten tuo ja tuokin meni, mutta olenhan minäkin ne joskus ostanut ja niitä tarvinnut. Haluankin tämän postauksen myötä kannustaa ihmisiä kierrättämään vaatteita ja tavaroita, sillä kierrättämällä voimme tässä nykyisessä kulutushysteriassa antaa tavaroille hieman pidemmän elämän ja säästää luontoa. Pienenä bonuksena myyjälle ja ostajalle hyvä mieli sekä ostajalle hieman sitä käteistä.

Tässä kuvaa vaatekaapin siivousurakasta. "Miksi mulla ei ole mitään päälle pantavaa!".  Onhan mulla, kysymys vaan kuuluu, löydänkö sen oikean vaatekokonaisuuden, kuten aikaisemmassa postauksessanikin totesin (postaus löydettävissä täältä).


Oikein mukavaa kesäpäivää ja poiketkaahan toreille ja kirpputoreille.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: