3.3.2018

KYNSIEN LAKKAUSTA JA LEIMAILUA

Olen aivan hurahtanut kynsien lakkailuun ja leimailuun. Aikaisemmin innostus on tyssännyt siihen, että lakka ei ole tuntunut kuivuvan millään tai että kynsinauhat on aina jääneet rumiksi. Olen kuvitellut, että olen liian kärsimätön, kun en ole malttanut odottaa lakan kuivumista tai että suttuiset kynsinauhat ovat johtuneet omista kynsinauhoista. Pitkän tauon jälkeen innostuin taas kokeilemaan kynsien lakkaamista ja kyllä se vaan on niin, että kynsilakoissa vaan on suuria eroja.

Onneksi kohdalleni on osunut nyt useampia suht nopeaati kuivuvia, helposti levittyviä ja kestäviä lakkoja. Nyt jaksaa lakkailun lisäksi myls leimata kynnet. Mä oon niin rakastunut tähän. En malttaisi odottaa, että vanhat lakat kuluu ja pääsen kokeilenaan uutta. Vielä olen niin noviisi tässä touhussa, että mies saa osallistua tuon oikean käden leimaamiseen. Vielä on suostunut tähän työnjakoon, nyt kun saatiin tuo leimaaminenkin toimimaan joutusammin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: