3.8.2016

KAUNIS METALLINEN LEHTITELINE/PUUNKANTOTELINE

Tiedättekö sen tunteen kun kuolaatte jotain sisustustuotetta, mutta ette raaski ostaa sitä. Saatatte löytää vastaavanlaisen tuotteen, joka ei sitten olekaan tarpeisiisi aivan niin passeli kun tämä alkujaan haaveilemasi. No, sitten sinua onnistaa ja löydät (tai äiti löysi) sen alkuperäisen kuolauksen kohteesi alennusmyynnistä. Näin minulle kävi tuollaisen metallisen lehtitelineen kanssa.


Ei tämä ensimmäinen vaihtoehtokaan mikä huono ollut. Kaunis, mutta se ei palvellut itse tarkoitustaan. Minulla oli tarkoituksena säilyttää tuossa telineessä lehtiä, mutta tämä oli liian pieni siihen. Telineen pohja oli niin pieni, että tavalliset sisustuslehdet eivät mahtuneet makaamaan tuohon. Minulla tämä siis toimi tyynytelineenä kun en sille muutakaan tarkoitusta keksinyt.


Sitten näin tämän ihanuuden äidilläni ja kuulin, että tämä oli ollut alennuksessa. Minäpä painelin verkkokauppaan ja pistin tilaten. Ja ai että olen tykännyt tästä. Tässä telineessä vino pino lehtiä uinuu vaikka olohuoneen nurkassa niin kauniissa pinossa. Suosittelen!



2 kommenttia:

  1. Joskus on onnea. Varmasti on hyvä tuohon tarkoitukseen.
    Osallistuppas Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain. Ei haittaa enää "vinopino" lehtiä nurkassa. Kauniin säilytystelineen myötä saavat nyt olla esillä.

      Poista

Kiva kun vierailit blogissani. Olen iloinen jos jätät tassun jäljen sivuilleni. Vastaan myös mielelläni kysymyksiinne.(: